dimarts, 25 de març del 2008

Otra perspectiva..

... a ver si así os podéis ver todas...


4 Comentários:

Amina ha dit...

Bé, jo vull donar les gràcies al meu tete per haver-nos gravat!
Tots els vídeos són xulíssims (tot i que en aquest es veuen més les errades!)
Un petonet guapes!

Brighid ha dit...

Be... em sembla que jo no em veig gaire jeje... pero aquesta perspectiva es molt xula..

A més el combo Apsaras es veu magnific!

Tanit ha dit...

Ejem, casi una hora después... por fin veo el video!!! Viva la conexión a internet movil en un pueblucho jorrr!!!
Aparte de eso, se nos ve muy chulis, pero personalmente, me gusta más la otra perspectiva porque se me ve menos cuando la "cago" brrr.... prometo mejorar más para la próxima mi tendencia al giro total jejejeje.

Y yo también quiero aprender a hacer eso con las manos al final joo!!

Por lo demás, como siempre genial!!

Besitos

Amina ha dit...

Tanit, quasi no es nota. A més ho vas dissimular molt bé i va ser un moment en què ens vam partir tu i jo la caixa. Jo també la cago molts cops perquè em quedo parada, així que no et preocupis perquè relament ho vas fer superbé i estàs guapíssima!!!!!!!!!!!Tia, estàs orgullosa de tu perquè ets la que menys temps portes a tribal i ho fas de conya!
Un petonet ben gran!

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO