dijous, 8 de novembre del 2007

Colors d'Àfrica

Com a Apsara, no havia publicat cap entrada i em semblava força injust. És per això que he volgut publicar-ne una i he volgut començar per Àfrica.
La dansa tribal agafa elements de totes les danses orientals i algunes africanes. L'altre dia parlava que la dansa tribal de fusió s'està convertint en quelcom molt seriós i tenebrós, cosa que no passa en tribal americà, i així ho espero! Per aquest motiu, m'ha semblat important que hem de recordar que la dansa és sentiment (d'alegria, de germanor del poble, de petició d'alguna cosa, etc). Sempre que veig alguna dansa africana em recorda que la dansa és per gaudir i que, normalment, és una manifestació d'alegria. Suposo que això també em ve transmès per la gran quantitat de colors que té l'Àfrica.

La tècnica està molt bé (i realment és espectacular tot el que fan les de fusió i les de tribal americà), però recuperem l'essència de la dansa: ballar i gaudir!

1 Comentário:

Sònia - سونيا ha dit...

Estic totalment d'acord... de fet ja saps que no paro de dir que amb un sonriure tot és més maco!!!

Benvinguda com a blogera!!!

  ©Template by Dicas Blogger.

TOPO